KPMG sa rozhodla vstúpiť do metaverse a investovať 30 miliónov dolárov na školenia zamestnancov Web3

KPMG patrí medzi jednu zo štyroch účtovných firiem v Kanade a Spojených štátoch. Rozhodli sa využiť príležitosť na rast v digitálnej ére. Tak sa pretransformovala do otvorenia prvého centra spolupráce metaverse. Ich myšlienka je pomôcť svojim zamestnancom a klientom.

Spoločnosť má ako svoj dlhodobý cieľ preskúmať ďalšie prípady použitia metaverse, ktoré sú pre nich potenciálne. Sú to zdravotná starostlivosť, spotrebiteľské služby, maloobchod, médiá a finančné služby.

Nové centrum spolupráce by malo prepojiť zamestnancov, klientov a iných s Web3. KPMG na to vynaloží tohto roku 30 miliónov dolárov ako svoju kolektívnu investíciu. 

Centrum sa má zamerať na oblasť vzdelávania, spolupráce, školení, podujatí a workshopov s Cliffom Justice. Ten je známy ako líder KPMG v oblasti podnikových inovácií v USA. Podľa jeho slov je za podobné projekty, avšak spoločnosť chce prijať nových ľudí. V dôsledku čoho sa bude budovať a časom rozširovať.

Zástupkyňa predsedu a prevádzková riaditeľka KPMG v USA, Laura Newinski, sa vyjadrila, že metaverse predstavuje príležitosť. Vďaka metaverse je možné zapojiť talenty a cestu k tomu, aby sa ľudia na celom svete spojili vďaka novej spolupráci.

Naďalej bude prebiehať skúmanie možností v oblasti kryptomien a Web 3.0, spoluvytváranie nových nástrojov a riešení poskytujúcich kritické poznatky. Taktiež to bude spúšťanie vzdelávacích a rozvojových platforiem, ako aj získavanie talentov. Tie by mali prispieť vedomosťami a pomôcť orientovať sa vo fyzickom a digitálnom prostredí. 

V dôsledku pandémie COVID-19 sa zvýšil záujem o metaverse. Ľudia začali túžiť po vytvorení realistickejšieho kontaktu cez internet, pretože čoraz viac pracovali z domu a študovali online. 

Celosvetové výdavky v metaverse by mohli dosiahnúť 5 triliónov dolárov do roku 2030. Očakáva sa, že hlavnými zdrojmi budú elektonické obchody a virtuálne reklamy.

Ako sa vyvíja umelá inteligencia a aká je jej budúcnosť?

JPMorgan, známa ako jedna z najväčších bánk v Spojených štátoch, sa so svojím článkom dostala začiatkom roka dokonca na titulky. V článku hovorila o tom, že metaverse predstavuje príležitosť za jeden bilión dolárov. Zriadila taktiež vlastné virtuálne sídlo v metaverse Decentraland (MANA).

Mohlo by vás zaujímať: Prečo má Decentraland (MANA) tak málo užívateľov?

Ohodnoťte článok

Priemerné hodnotenie 5 / 5. Hodnotení: 1

Ešte žiadne hodnotenie!

Author

  • Marek Kalina

    Marek sa venuje investovaniu, podnikaniu a spoznávaniu sveta. Svoje zručnosti a vedomosti zdokonaľoval počas štúdia na Ekonomickej univerzite v Bratislave a Univerzite Martina Luthera v Halle-Wittenbergu. Marek má cit pre investičné príležitosti, aktívne investuje od svojich univerzitných čias a pri investovaní uplatňuje dlhodobý prístup, pričom sa zvyčajne zaväzuje k päťročnému alebo dlhšiemu investičnému horizontu. Jeho rozmanité investičné portfólio zahŕňa akcie, kryptomeny, nehnuteľnosti a online stránky, čo odráža jeho záväzok k diverzifikácii a riadeniu rizík.

Zdielaj to: